.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل کمیته تعطیلی قلیان ‌سراها در گیلان

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان از تشکیل کمیته فرعی تعطیلی قلیان‌سراها در فرمانداری‌های این استان خبر داد و گفت: قلیان‌سراهای غیرمجاز در مرحله نخست جمع‌آوری می‌شوند.

غلامعلی رضوانی در جلسه کارگروه کمیته پیشگیری از خطرات ناشی از قلیان و سیگار گیلان اظهار داشت: مرکز دارای مجوز ارائه قلیان در استان وجود ندارد.
وی تمام اقدام‌های مقابله با استفاده از مواد دخانی را در چارچوب قوانین و مقررات ذکر کرد و افزود: تمام امور را در چارچوب قانون پیگیری می‌کنیم.
رضوانی با تاکید براینکه روش‌های مقابله و پیشگیری از گسترش مواد دخانی باید منطقی و قابل اجرا باشد، ابراز داشت: پیشگیری و مقابله باهم انجام می‌شود ضمن اینکه اقدام‌های فرهنگی در جای خود بسیار موثر است.
معاون استاندار گیلان به فعالیت 4 هزار و 214 واحد صنفی چایخانه، سفره‌خانه و رستوران در استان اشاره کرد و گفت: در 960 واحد صنفی چایخانه، سفره‌خانه و رستوران گیلان قلیان عرضه می‌شود که معادل 25 درصد از این واحدهای صنفی است.
وی ضرر سیگار تولید داخل کشور را کمتر از سیگارهای خارجی عنوان کرد و بیان داشت: مسئولان کشور در جریان فعالیت مجتمع دخانیات گیلان هستند.
رضوانی با بیان اینکه برچسب ضرر مواد دخانی باید ‌روی آنها اعلام شود، خاطرنشان کرد: عده‌ای در داخل کشور مصرف کننده مواد دخانی هستند و ضررهای این مواد باید به مردم گفته شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان ضرر مواد دخانی خارجی را بیشتر از سیگارهای ایرانی برشمرد و تصریح کرد: تقاضا برای مصرف مواد دخانی در کشور وجود دارد و باید با تولید و عرضه سیگارهای دارای ضرر کمتر، از قاچاق این مواد جلوگیری کرد.
وی ضرر قلیان را بیش از 100 نخ سیگار توصیف کرد و اذعان داشت: محدودیت‌هایی باید درباره قلیان‌ها به وجود آید.
رضوانی از تشکیل کمیته فرعی جمع‌آوری قلیان‌سراها توسط فرمانداری‌ها خبر داد و افزود: قلیان‌سراهای غیرمجاز در مرحله نخست جمع‌آوری می‌شوند.
معاون استاندار گیلان فعالیت‌های فرهنگی برای مقابله با ناهنجاری‌ها را مهم برشمرد و متذکر شد: کشورهای غربی با حقوق شهروندی به صورت وحشیانه برخورد می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه غربی‌ها با وحشیانه‌ترین و خشن‌ترین شیوه با کسانی که مخالف سیاست‌های آنها باشند برخورد می‌کنند، تصریح کرد: بیشترین حقوق شهروندی پس از انقلاب اسلامی در ایران رعایت شده است.
رضوانی به فتنه سال 88 اشاره کرد و اظهار داشت: افرادی در این فتنه دروغ‌‌زنی‌هایی نسبت به نظام داشتند اما مردم با آگاهی متوجه تحریک آنها شدند.
معاون استاندار گیلان خواستار اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد و گفت: تمام مردم باید در بحث ناهنجاری‌ها تذکر بدهند.
وی با تاکید براینکه با ناهنجاری‌ها و انحراف‌ها در جامعه باید برخورد شود، ابراز داشت: نیروی انتظامی با اقتدار باید پیشگیری و مقابله با انحراف‌ها را انجام دهد.
رضوانی انجام فعالیت‌ها را به صورت منسجم و هماهنگ موثر دانست و گفت: تمام نهادها باید به وظیفه خود عمل کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان به تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی مواد دخانی در استان اشاره کرد و اذعان داشت: کمیته اطلاع‌رسانی مواد دخانی گیلان با عضویت دانشگاه علوم پزشکی، اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین نیروی انتظامی استان با نظارت استانداری تشکیل می‌شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.